c p p

c p p

کدها و برنامه های سی پلاس پلاس ، ساختمان داده به زبان cpp، کدها و برنامه های اسمبلی،پروژه های آماده سی پلاس ،سی پلاس تحت داس
c p p

c p p

کدها و برنامه های سی پلاس پلاس ، ساختمان داده به زبان cpp، کدها و برنامه های اسمبلی،پروژه های آماده سی پلاس ،سی پلاس تحت داس

maze به زبان اسمبلی

M A Z E      اسمبلی 

 

 

بنام خدا.

برنامه maze به زبان های دیگه به وفور در اینترنت پیدا میشه.ولی این maze به زبان اسمبلی پیدانمیشه.تک و توک.واس همین اونو اینجا  گذاشتم برای دانلود.

دانلود

دستورات اصلی برنامه که نیازی هم به توضیح ندارند:

mov al,start_i ;curent addres=first addres  
mov curent_i,al
mov al,start_j
mov curent_j,al


maze_1:
  cmp turn,1
  je move_up
  cmp turn,2
  je move_right
  cmp turn,3
  je move_down
  cmp turn,4
  je move_left
  cmp turn,5
  je come_back
  cmp turn,6  
  jmp print_maze 

برنامه خوانا هست و با خوندن کد متوجه میشید.الگوریتمش هم همون الگوریتم maze های دیگه هست.فقط تنها امتیاز این برنامه استفاده از stack و ماکروهای push_و pop_ هست.برنامه خیلی ساده با اینتراپت های ساده نوشته شده.بدردتون هم حتما میخوره.

نظرات 4 + ارسال نظر
رفیق دوشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ق.ظ http://mosi-64.persianblog.ir

تسلیم عشق با فرهاد اپ شد...
رُستنی ها کم نیست
من و تو کم بودیم
خشک و پژمرده و
تا روی زمین خم بودیم

گفتنی ها کم نیست
من و تو کم گفتیم
مثل هذیان دمِ مرگ؛ از آغاز
چنین درهم و برهم گفتیم

دیدنی ها کم نیست
من و تو کم دیدیم
بی سبب از پاییز
جای میلاد اقاقیها را پرسیدیم

چیدنی ها کم نیست
من و تو کم چیدیم
وقت گل دادنِ عشق
روی دارِ قالی
بی سبب حتی ؛
پرتاب گلِ سرخی را ترسیدیم

خواندنیها کم نیست
من و تو کم خواندیم
من و تو ساده ترین شکلِ سرودن را در معبرِ باد
با دهانی بسته وا ماندیم


من و تو کم بودیم
من و تو امّا در میدانها
اینک، به اندازه ما می خوانیم
ما به اندازه ما می بینیم
ما به اندازه ما می چینیم
ما به اندازه ما می گوییم

من و تو کم نه؛
که باید شبِ بیرحم و گلِ مریم و بیداریِ شبنم باشیم
من و تو خم نه و درهم نه و کم نه و
که میباید با هم باشیم
من و تو حق داریم
در شبِ این جنبش
نبضِ آدم باشیم.

مینا سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام من نیاز فوری به سورس بازی مار به زبان اسمبلی دارم اگه می تونید کمکم کنید تا اخر اذر ۸۸ بیشتر وقت ندارم لطفا اگه سورس این برنامه را دارید در وبلاگتان درج کنید یا به من ایمیل کنید.

لطفا نرم افزار emu 8086 را از شاخه اسمبلی همین وبلاگ دانلود کنید . بعد از نصب ، از پوشه samples سورس آنرا دریافت کنید.

رضا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام
راستش رو بخوای من تا الان واسه هیچ وبلاگی نظر ندادم ولی این بار به خاطر مطالب خیلی خوبی که شما نوشته بودی روی قسمت نظرات کلیک کردم...
کارت خیلی درسته.
مطالب آموزشی رو بیشتر بذار. مثل قسمت توضیح وقفه ها...
خیلی جالب بود.
موفق باشی
یا علی..

ستاره امیدی چهارشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ق.ظ http://setareyesoheil8000.blogsky.com

سلام. از مطالبتون بسیار بسیار زیاد استفاده کردم. استاد گرامی ما در درس معماری کامپیوتر ازمون خواستن الگوریتم برنامه فیبوناتچی رو بنویسیم به همراه برنامه اش به زبان اسمبلی. اما من اصلا اسمبلی بلد نیستم. میتونین کمکم کنین؟
امیدی هستم دانشجوی ترم 4 فناوری اطلاعات.
پیشاپیش تشکر.

یعنی هنوز سرچ نکردین تو این همه سایت و وبلاگ ؟اینو که همه جا دارن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد